torsdag 7 januari 2010

Skämt eller PR-trick?

Second-Opinion-redaktionen tog en paus i den seriösa mediegranskningen i några minuter. I stället skrattade vi så att tårarna rann, när vi dök på ett svårtytt pressmeddelande om virtuella montrar. Är det ett skämt eller ett PR-trick? En av våra reportrar kunde inte låta bli att mejla och fråga. Kul, hur som helst. Helt klart ett fall för skrivihop.nu, om sidan fortfarande hade varit aktiv.

Pingat på intressant.se. Andra bloggare om , , , ,

2 kommentarer:

Job sa...

Spana in hans vännerlista på Facebook... http://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=1131155291

Anonym sa...

PR-trick! Ps Han har jobbat tillsammans med Yahoo! Expert på att syns i sökmotorer. Han hade mer besökare är Torget och Passagen som satsade miljoner på att synas. Så vitt jag vet har han jobbat utomlands i många år. Det sista han gjorde i Sverige var en spelande T-skirt webb åt ett Karlstad företag som tjänade många miljoner på att den utsågs till årets julklapp av Tom Hjälte som ställde sig och poserade glatt på en helsida osv.

Nått stort är på gång! Kollade hans Facebook nu! Paul Ronge, en av Sveriges mest anlitade medierådgivare. Han vill han som delägare i IT bolaget! Paul Ronge, Peter Settman och Johan Staël Von Holstein. Investor är tydligen redan intresserade och han lär ha sin affärsrådgivare på www.pwc.se han skrattar säkert gott just nu.