”Svenska företag är fega” utbrister Kenneth Bengtsson, vd för ICA, i Dagens Industri. Artikeln rör hur företaget växlar upp det sociala engagemanget. Han får stort spelrum att göra reklam för sig och företagets projekt. Tidningen går så långt som att kalla Kenneth Bengtsson modig.
Läs mer här.
Pingat på intressant.se.
Läs även andra bloggares åsikter om ica, di, mediekritik, reklam, textreklam, handikapp
Redaktionen (grön) Oberoende redaktion med självständig bevakning.
Privatpersoner (blå) Alla är välkomna med egna inlägg.
Företag/Organisationer (röd) Betalar avgift. Kan uppdra åt uppdragsreportrar att skriva.
Läs mer
Twitter @SecOpin
1 kommentar:
Intressant läsning.
Missa inte min nystartade "Funkis-blogg" med fokus på tillgänglighet- och bemötandefrågor.
http://livetrullarvidare.blogg.se/
Hälsningar
Lars-Göran
Skicka en kommentar